Corona maatregelen

Beste klanten,


Afgelopen dinsdag 31 maart heeft de regering besloten dat onder andere kapsalons tot 28 april hun deuren gesloten moeten houden.

Dit betekent dus dat u in ieder geval tot dan geen gebruik kunt maken van onze diensten.


Voor ons betekent dit nog een aantal weken een lege kapsalon. Dit is iets waar we niet aan kunnen wennen. We missen de contacten, de gezelligheid en de gesprekken. Gelukkig zijn er wel heel veel klanten die ons op allerlei manieren een hart onder de riem steken door middel van een email of een berichtje. Hiervoor willen wij u dan ook heel erg bedanken, want dit steunt ons enorm in deze rare tijd.


Voor u heeft het ook gevolgen, aangezien het haar gewoon blijft groeien en het dus niet altijd even makkelijk is om de perfecte coupe te creëren.


Helaas zijn knip en kleur behandelingen vanwege de 1,5 meter afstand niet mogelijk, maar om u hierbij toch zo goed mogelijk bij te staan adviseren wij u graag over de mogelijkheden omtrent semi-kleurbehandelingen. Dit zijn kleurbehandelingen waarbij je met het gebruik van de juiste producten je bestaande kleur kunt opfrissen of waarmee je een uitgroei kunt bijwerken. Als u hier interesse in heeft kunt u dit mailen, zodat wij met u kunnen zoeken naar een bij u passende oplossing. De kans bestaat namelijk dat, wanneer u de verkeerde producten gebruikt, dit averechts werkt en dat er naderhand veel meer tijd en energie voor nodig is om dit te herstellen.


Er zijn ook vragen binnen gekomen of het mogelijk is om alvast een afspraak in te plannen na 28 april. We hebben besloten om dit inderdaad mogelijk te maken. Echter moeten wij u er wel op wijzen dat de kans bestaat dat een geplande afspraak niet door kan gaan als de overheid besluit om de huidige maatregelen te verlengen.


Ook kunnen klanten die gebruik maken van een abonnement hier momenteel, door de sluiting, helaas geen gebruik van maken. Er is inmiddels naar alle mensen met een abonnement een email gestuurd. Wanneer u deze mail niet heeft ontvangen is de kans groot dat deze in de spam box terecht is gekomen. Als dit niet het geval is dan kunt ons mailen zodat wij alsnog de email kunnen sturen.


Er zijn inmiddels ook vragen binnengekomen zoals: “ Help mijn shampoo is op, wat moet ik doen?” Uiteraard blijft het mogelijk om producten bij ons te bestellen. Dit kan via de mail en we doen ons best om deze zo spoedig mogelijk te leveren.


Bij deze komen alle gemaakte afspraken te vervallen die gepland staan in de periode dat wij gesloten zijn.


Verder zullen wij u zoveel mogelijk via onze website en social media op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen. In de periode dat we gesloten zijn, zullen we telefonisch niet bereikbaar zijn. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u geen privé berichten over gemaakte afspraken naar ons of onze medewerksters stuurt via WhatsApp, Facebook of Messenger. Via de email zijn we wel gewoon bereikbaar en via deze weg kunt u uw vragen stellen.


Wij wensen u allen veel sterkte in deze bijzondere tijd en we hopen u weer binnen afzienbare tijd in goede gezondheid te kunnen begroeten bij ons in de kapsalon.


Team Kapsalon Kerstje